VEELGESTELDE VRAGEN
Ja, u kunt per e-mail een PDF-kopie van uw factuur aanvragen.
Het is niet mogelijk om kortingen te stapelen. Per bestelling kunt u slechts één kortingscode gebruiken. Gebruik de kortingscodes bij het afrekenen.
In sommige gevallen kan het zijn dat uw bestelling geannuleerd is. Hier zijn een paar mogelijke oorzaken:
- We hebben een onjuist of onvolledig verzendadres ontvangen, waardoor we uw bestelling niet konden verwerken.
- Uw betaling is niet succesvol afgerond. Bij achteraf betalen moet u zich eerst verifiëren met uw Klarna-account.
Als u verdere vragen heeft over uw geannuleerde bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
Als u een bestelling hebt geplaatst via onze online winkel en het verkeerde item hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier. Wij zullen u vervolgens helpen met het retour- en verwerkingsproces.
We streven er altijd naar om uw bestelling binnen onze standaard leveringstermijnen te bezorgen, maar soms kunnen onverwachte factoren leiden tot vertragingen. Als u uw pakket niet heeft ontvangen binnen de aangegeven termijn zoals aangegeven op de track en trace van PostNL, neem dan contact met ons op via het bovenstaande contactformulier zodat we u kunnen helpen.